miercuri, 7 octombrie 2015

Deschiderea anului cercetasesc 2015-2016

Cercetasii traditionali au marcat deschiderea noului an cercetasesc printr-un eveniment care a avut loc sambata, 3 octombrie 2015.
Am revenit pentru al doilea an consecutiv intr-un loc incarcat de traditii spirituale si de credinta - Manastirea Pasarea


Aliniati in careu am intonat imnul de stat. Pentru prima data la un eveniment ACT-RO, am inaltat pe catarg si steagul World Federation of Independent Scouts, primit in septembrie la Wood Beads Training de la presedintele WFIS.


Parintele Mihail a oficiat o slujba de binecuvantare a cercetasilor si de sfintire a drapelelor. Am rostit impreuna “Tatal nostru”, iar un grup de eleve de la Seminarul Teologic Ortodox Liceal “Sfanta Mucenita Filofteea” a cantat “Cu noi este Dumnezeu”.


Am rememorat traseul anului precedent prin prezentarea unui scurt bilant si am schitat directiile pe care ne propunem sa crestem in noul an cercetasesc.


Daniel Dragomir, comandantul Unitatii “General Dragalina" din Targu Jiu a fost alaturi de noi la eveniment, l-am felicitat pentru activitatile frumoase pe care le face cu cercetasii lui si  i-am multumit pentru parteneriatul cu White Wolf Club.


Andi Sibianu a anuntat infiintarea - in echipa cu Sorin David - Grupului de Initiativa “Nicolae Decusara”, inspirat de exemplul seniorului care i-a calauzit in anii '90 primii pasi in cercetasia traditionala, la Liceul “Gheorghe Lazar” din Bucuresti. Din echipa lor face parte si Oana Crupa, colega cu Andi acum 20 de ani si redactor la revista “Cercetasul” (1996-1997).


Dupa o pauza de masa,


activitatile s-au reluat prin cermoniile de trecere la grupele superioare de varsta. 
Puii de lup au plecat din barlog si s-au urcat pe corabia cutezatorilor din “Doi ani de Vacanta”..

 

Cutezatorii care au trecut la calauze au avut de trecut o proba inspirata de “Ciresarii”.


A urmat reorganizarea patrulelor in cadrul fiecarei unitati/grup din cele participante ("Fratii Dimancescu", "Alexandru Daia" si "Nicolae Decusara").


Dupa o repriza de jocuri, 


evenimentul s-a incheiat printr-o scurta festivitate de premiere a celor care s-au evidentiat la fiecare categorie de varsta. Premiile (echipament de munte si drumetie) au fost oferite cu sprijinul Asociatiei de Tineret pentru Invatamant si Stiinta SOLARIS.


Ne reintalnim la activitatile si provocarile anului cercetasesc 2015-2016.


Gata Oricand!

echipa ACT-RO