vineri, 28 noiembrie 2014

Puii de lup - pregatirile continua

Un campion de parkour


Inca nu... este doar un cercetas pui de lup de la Unitatea "Alexandru Daia" ACT RO, la o activitate la Padurea Baneasa (9 noiembrie 2014).

Puii de lup au continuat sa exploreze imprejurimile locurilor cunoscute, pregatindu-se pentru o expeditie mai mare.

Dupa ce ne-am adunat in jurul sefului haitei, a urmat o repriza scurta de incalzire (s-a jucat "Elefantul").
Am trecut la primul atelier: antrenamente la trecerea peste obstacole. Cu slalom printre copaci, sarit peste capcanele (bancile) puse de Shere Khan si rostogoliri pentru a invata sa ne ferim de atacul lui 🙂

Cu fortele refacute intr-o pauza de ceai cald, plini de curaj am patruns in inima junglei, urmand o poteca stiuta numai de noi.
Am ajuns intr-o poiana. Apa a secat si animalele din jungla sufera de sete.
Astfel, la al doilea atelier, am hotarat sa dam o mana de ajutor Poporului Liber, folosind tehnici de supravietuire: transpotul apei cu manusa chirurgicala si reumplerea recipientelor.
La final, ne-am reintors la locul de intalnire si, dupa strigatul de ramas bun, fiecare pui de lup a plecat fericit la barlogul lui, insotit de parinti 🙂

coordonare: Bogdan Codreanu, Luminita Munteanu